Maleisië reis

Opnieuw welkom op onze reisblog!Nog een paar dagen dan is het zover.......we gaan weer een mooie reis maken.

Donderdag 5-7 vertrekken wij met ons 6-en voor 3 weken naar Maleisië.

Het wordt een combinatie(rond)reis van excursies, vrijwilligerswerk en zand/zee/strand

De eerste 2 dagen zullen we verblijven in Kuala Lumpur. Zondag gaan we met de trein richting noorden, naar de stad Taiping. De eerste week doen we van hieruit een aantal excursies en maken een kleine rondreis. De tweede week zullen we in Taiping vrijwilligerswerk (sport-spel / knutselen) gaan doen op een school voor kinderen met een beperking. De laatste week verblijven we op Langkawi. Dit is een tropisch eiland, waar we lekker gaan relaxen

We zullen op deze blog regelmatig berichten en/of foto's plaatsen zodat, als je leuk vindt, ons kunt volgen.

Tot snel!

Groetjes Wieke, Loek, Dirkje, Fleur, Ger en Katja

Wendy en Harrie

Wat een mooi vooruitzicht.... heerlijk... genieten van het land en weer mooi werk verrichten.... aangestoken door het goede gevoel en de dankbaarheid die je krijgt van de kinderen waar je dit voor doet...
Chapeau....

Koen, Merel,Roos en Mira

Wij wensen jullie een super fijne vakantie en leef in het moment en maak samen mooie herinneringen!
Fijn dat we zo een beetje met jullie mee kunnen reizen.
Zijn benieuwd naar de foto's en verhalen.

Leon C

Wordt vast weer genieten met een grote G! En mooi dat jullie de kids weer gaan helpen. Veel plezier saampjes!! We volgen jullie en see you de 29e. Grtzzz

Annemarie

Prachtig Maleisië, geniet ervan

Pieter Carin Sven en Maud

WoW prachtig genieten... dan genieten wij een beetje mee met jullie ... have fun groetjes vanaf de andere kant Béek..

Lieke, Lia, Elle - team VW

Vandaag begint het avontuur! Een hele fijne vlucht en een ontzettend mooie tijd in Maleisië toegewenst! KL, Taiping, Cameron Highlands, Taman Negara, Langkawi: dat gaat vast goed komen ;) Leuk dat we hier jullie reis kunnen volgen. Groetjes

Marjan

Een heel fijne tijd!!!!

Antoine

Veel plezier

Roel Faessen

Veel plezier en vooral genieten!
Vergeet de KL Tower niet te bezoeken in Kuala Lumpur, en maak een leuke fietstocht met Mikebikes! ?

Bianca

Een te gekke, onvergetelijke reis toegewenst! Geniet ervan met z'n zesjes. Liefs vanuit Venray ?

Marjon

Jullie zijn nu al een paar dagen onderweg...een hele fijne tijd allemaal!

Gied en Joke

Wat een avontuurlijke reis weer! Petje af voor wat jullie allemaal ondernemen. Volgen jullie met genoegen.
Liefs van ons uit Boxmeer!