eerste dagen

Maandagavond 15-8 na een goede vlucht, met veel films kijken, aangekomen op Kilimanjaro airport. Nadat het visum geregeld was werden onze koffers op het dak van de jeep gebonden en zijn we naar de homestay gebracht waar we deze 3 weken zullen verblijven.

Dinsdag 16-8 introductie en stadstour door Arusha. Indrukwekkend, "echt Afrika"! Drukte op straat, auto's en karren volgeladen met spullen en mensen. De dala dala die toeterend voorbij komt, op alle straathoeken brommers, groepen mensen, kraampjes met groente en fruit.

Vandaag, woensdag 17-8, eerste dag vrijwilligerswerk. We gaan naar de Suye school om te helpen met sporten. We worden welkom geheten door het schoolhoofd en toegezongen door de kinderen. Ger, Dirkje en Loek gaan (helpen met) voetballen en Wieke, Fleur en Katja gaan met de meiden spellen doen, o.a. trefbal, touwtje springen. De ballen gesponsord door Volharding kwamen goed van pas en ook de door ons uit Nederland meegebrachte springtouwen zijn volop gebruikt!

Veel lachende, vrolijke kinderen die wij morgen weer bezoeken.

Wim en Jacqueline Graat

Super , wat een belevenis !!!!

ron koenen

Een unieke reis die jullie maken, geniet ervan. Leuk dat we het zo op de voet kunnen volgen.

Vincent Vervoort

Leuk! Veel plezier met al het goed werk!!

Tante Leny en ome Jos

Hallo allemaal!
Fijn dat jullie dit vrijwilligerswerk doen met deze vrolijke kinderen. Heel veel plezier nog. We volgen jullie in ieder geval ook met plezier.
Hartelijke groetjes uit het verre Venray.

Astrid en Leon

Te gek, nu al...! Leuk om het zo te kunnen volgen, zitten we ook een beetje in Afrika ???? Succes en have fun!

Frank en Bea

Mooie belevenis. Have fun in Afrika!

Groetjes,
Fam. Everaerts

Ger en Cor

Zoals we gelezen hebben is het een grote belevenis.

Katja en Dirkje nog proficiat met jullie verjaardag.

We wensen jullie nog een fijne tijd daar.

Ger en Cor

Ger en Cor schrijft: 24 Aug 15:17

Zoals we gelezen hebben is het een grote belevenis.

Katja en Dirkje nog proficiat met jullie verjaardag.

We wensen jullie nog een fijne tijd daar.

sjraar en hilde van der sterren

Super wat geweldig om zo'n reis te maken.
vanaf nu gaan we jullie volgen, en wensen jullie nog een
mooie tijd in afrika